Wydaje Ci się, że wiesz kim jest Twoja grupa docelowa w Internecie? Że znasz ich potrzeby, rodzaj pracy którą wykonują i po jakie produkty najchętniej sięgają? Nie daj się zwieść. Jedyne czego możesz być pewny to istnienia grupy konsumentów, do których dotarcie stanowi długą i krętą drogę…

Warto wiedzieć, iż grupa docelowa to nie tylko ludzie, ale również Google, które stoi pomiędzy przedsiębiorcą oraz konsumentami do których pragniemy docierać. Żeby jednak zapukać do klienta, który przebywa zazwyczaj po drugiej stronie ekranu należy brać pod uwagę kilka czynników. Najważniejszym z nich jest aspekt tworzenia przemyślanej treści, dopasowanej do nowego algorytmu wyszukiwania Google nastawionego głownie na tzw. content. Jak w łatwy sposób maksymalizować wpływ zawartości w kontekście wyszukiwania? Oto wskazówki:

Przede wszystkim należy zadbać o to aby treść była unikatowa, żeby wyróżniała się pośród miliona podobnych stron krążących w sieci. Najlepszym sposobem jest przyglądnięcie się działaniom fight-club-static-showcasekonkurencji które osiągają szczyty w rankingach. Dzięki temu na podstawie dokładnej analizy, będziemy w stanie wypracować własne, indywidualne i nietypowe rozwiązania.

Treści, z którymi pragniemy dotrzeć do końcowych klientów muszą być mocno ukierunkowane, konkretne i prawidłowo skonstruowane. W tym przypadku należy brać pod uwagę metadane, czyli tzw. „informacje o informacji” które pozwolą użytkownikom oraz Google na wyszukanie w cyberprzestrzeni potrzebnej informacji wraz z odpowiedzią na pytanie, w jakiej relacji pozostaje ona do innych informacji. W skrócie: metadane ułatwiają organizowanie i zarządzanie informacją znajdującą się w WWW w sposób pozwalający na jej wyszukiwanie.

Kolejną wskazówką na to jak nie zabłądzić w sieci jest zwiększenie aktywności. Zanim podejmiemy jednak działania w mediach społecznościowych należy upewnić się że promowanie treści odbędzie się za pomocą tych kanałów, które preferuje nasza publiczność. Jak to zrobić? Wszystkie chwyty dozwolone! (posty, linki, komentarze).

Najważniejszą, a niestety najczęściej pomijaną w aktywności internetowej kwestią jest jednak atrakcyjność – mówi Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA 365NET. Aby ją osiągnąć należy przekonać zarówno ludzi do prezentowanej przez nas treści. Jeśli tak się stanie, Google z pewnością doceni miejsce, w którym odbiorcy chętnie spędzają swój czas. Jak to zrobić? Stworzyć zawartość w formacie, który przyciągnie potencjalnego widza. Twórcy przyjaznych witryn wiedzą iż, potencjalny odbiorca jest wzrokowcem. Popularne strony www zawierają zatem nie tylko tekst, ale również wideo, zdjęcia i coraz milej widziane w sieci infografiki – dodaje.

Informacje o firmie

GRUPA2GRUPA 365 NET
www: http://media.grupa365net.pl
biuro prasowe: http://media.grupa365net.pl
GRUPA 365 NET to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet – gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.

NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net